اخبار جامع تخصصی لوازم آشپزخانه اخبار جامع تخصصی لوازم آشپزخانه .

اخبار جامع تخصصی لوازم آشپزخانه

معرفی ماشین ظرفشویی ال جی D1452WF (بخش اول)

ماشین ظرفشویی ال جی D1452WF همچنین به کمک موتور اینورتر دایرکت درایو دارای بازدهی بالا به همراه حداقل مصرف انرژی است. کلاس انرژی این ظرفشویی برابر با A++ تعریف شده است و خوشبختانه در هر چرخه تنها 10 لیتر آب مصرف می‌کند. این ظرفشویی 14 نفره ال جی در مورد طراحی هم بسیار مدرن و شیک است و با رنگ سفید زیبایش می‌تواند به سادگی با سایر وسایل آشپزخانه یتان هماهنگ شود. بدنه‌ی این ظرفشویی از فولاد ضد زنگ ساخته شده به همین خاطر دوام بسیار زیادی دارد.  فضای داخلی نیز ساخته شده از استیل است که خاصیت ضد بو و لکه دارد. در داخل این ظرفشویی دو رک با اندازه‌ی مناسب قرار گرفته اند. رک بالایی با قابلیت تنظیم ارتفاع ( Smart Rack™ System ) جای خوبی برای قرار دادن ظروفی مانند کاسه‌ها، پیش دستی، لیوان و فنجان های چای است. همچنین در قفسه‌ی پایینی می‌توانید بشقاب‌های بزرگ، قابلمه‌ها و ظروف دیگر را بچینید. همچنین در این قسمت شاهد یک قفسه‌ی کوچک هستیم که ال جی به منظور قرارگیری قاشق و چنگال، کارد، کف گیر، ملاقه و … در سبد پایینی تعبیه کرده است.

بر روی بدنه‌ی این محصول یک سری از کلیدها و چراغ‌ها برای راه اندازی و شروع به کار کردن ظرفشویی با برنامه‌ی مورد نظر تعبیه شده است. برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ماشین ظرفشویی ال جی مدل 1452 شامل شستشو با اسپری دوگانه، مراقبت از ظروف شیشه‌ای و نازک، شستشوی خودکار، شستشوی اقتصادی و کم مصرف و شستشوی سریع هستند که می‌توانید هر یک را برای انواع ظروف بسته به میزان کثیفی آنها مورد استفاده قرار دهید. گفتنی است که ماشین ظرفشویی ال جی D1452WF دارای سیستم عیب یابی هوشمند (Smart Diagnosis™) می‌باشد. با این قابلیت در صورت بروز مشکل می‌توان تنها با یک تماس به دفتر پشتیبانی و خدمات، نسبت به حل مشکل اقدام کنید. 


برچسب: ماشین ظرفشویی ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی مدل D1452WF، ماشین ظرفشویی مبله ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی مدل 1452 سفید، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره، کیفیت ماشین ظرفشویی ال جی D1452WF،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۴:۳۸ توسط:Diamond موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)