اخبار جامع تخصصي لوازم آشپزخانه اخبار جامع تخصصي لوازم آشپزخانه .

اخبار جامع تخصصي لوازم آشپزخانه

ريپورتاژ تبليغاتي از سايت ركس سو

در دنياي ديجيتال ماركتينگ امروز، نميتوان به فكر فعاليت در دنياي آنلاين بود اما به سئو و بهينه سازي سايت اهميت نداد. رقبا هر روز قوي تر مي شوند و رتبه خود را در موتورهاي جستجو بالا مي برند. در نتيجه اگر نتوان در نتايج برتر موتورهاي جستجو جايگاهي داشت كسب و كار آنلاين خود را بايستي يك كسب و كار شكست خورده دانست.

شما از طريق رپورتاژ آگهي يا رپورتاژ خبري كه از موثرترين روش هاي تبليغات اينترنتي و يكي از اركان اصلي سئو سايت است، مي توانيد محصولات و خدمات خود را همراه با تصاوير و لينك هاي باكيفيت در سايت هاي پربازديد و با رنك بالا منتشر نماييد. تبليغ رپورتاژ آگهي علاوه بر افزايش تعداد بازديدكنندگان سايت، بر روي سئو و بهينه سازي سايت شما نيز تاثير به سزايي دارد.

تنها راه دريافت بك لينك دائمي آن هم از سايت هاي خبري معتبر بصورتي كه از سايت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سايت درگوگل شود، خريد رپورتاژ آگهي دائمي و با كيفيت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۹:۱۹ توسط:Diamond موضوع: عمومي نظرات (0)

آشنايي با تلويزيون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش دوم)

طراحي شده توسط HDR1500

HDR1500 در واقع جديدترين HDR ارائه شده است. تمامي تلويزيون هاي باكيفيتي كه تاكنون به بازار آمده اند از كيفيت 1000 HDR يا كمتر از آن را پشتيباني مي كردند و حالا با ورود QLED هاي سامسونگ به بازار جهاني، مخاطبين تصاوير با 1500 HDR را شاهد خواهند بود. همان طور كه خود نيز متوجه شديد، هر چقدر اين عدد بزرگتر باشد، كيفيت و گستره رنگ قابل نمايش بيشتر است. تصاوير با رنگ ها و كيفيت زياد كه همه جزئيات را به روشني به نمايش مي گذارند، بي شك تماشاي هر برنامه تلويزيوني به خصوص فيلم ها را بيش از پيش جذابتر مي كنند و همه ما دوست داريم كه محتواي مورد علاقه يمان را با چنين شرايطي به تماشا بنشينيم.


برچسب: تلويزيون QLED سامسونگ، تلويزيون 4K سامسونگ، تلويزيون سامسونگ Q80R، مشخصات تلويزيون سامسونگ Q80R،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۳:۰۳ توسط:Diamond موضوع: تلويزيون نظرات (0)

5 فروشنده برتر داكت اسپليت ال جي سايت تاسيسات دات كام

داكت اسپليت ال جي يكي از پرفروش‌ترين محصولات اين شركت كره‌اي است كه يك برند مشهور در زمينه لوازم خانگي است. محصولات اين شركت جزء محصولات با كيفيت لوازم خانگي موجود در بازار بويژه در بازار ايران است و سيستم‌هاي تهويه مطبوع اين شركت نيز در مانند ساير محصولات آن از كيفيت بالايي برخوردار است.


برچسب: داكت اسپليت ال جي، كاتالوگ داكت اسپليت ال جي، نمايندگي داكت اسپليت ال جي، ليست قيمت داكت اسپليت ال جي، مشخصات فني داكت اسپليت ال جي، فروش داكت اسپليت ال جي، داكت اسپليت ال جي گلديران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۳:۵۷ توسط:Diamond موضوع: اخبار لوازم خانگي نظرات (0)

آشنايي با تلويزيون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش اول)

تلويزيون سامسونگ 65Q80R جزو مدرن ترين و پيشرفته ترين مدل هاي اين كمپاني كره اي مي باشد كه با عرضه آن به بازار جهاني و به خصوص در بين ديگر مدل هاي پرچمدار خوش درخشيد. اين مدل تلويزيون كه از فناوري QLED بهره مي‌برد، روشنايي فوق‌ العاده بالايي را با خود به دل تصاوير راه مي دهد. از اين گذشته تعداد پيكسل هاي صفحه‌ نمايش تلويزيون سامسونگ 2160×3840 عدد هستند كه روي هم رفته با تعداد 8.2 ميليون پيكسل دقت و وضوح بالا را در هر صحنه به خوبي نمايش مي دهند. استاندارد HDR در نمايشگر تلويزيون سامسونگ با تحليل رنگها و تفكيك پذيري شان از همديگر، لحظه هاي واقعي را به معناي واقعي كلمه به هر تصوير راه مي دهد.


برچسب: تلويزيون QLED سامسونگ، تلويزيون 4K سامسونگ، تلويزيون سامسونگ Q80R، مشخصات تلويزيون سامسونگ Q80R،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۴:۴۳ توسط:Diamond موضوع: تلويزيون نظرات (0)