اخبار جامع تخصصی لوازم آشپزخانه اخبار جامع تخصصی لوازم آشپزخانه .

اخبار جامع تخصصی لوازم آشپزخانه

کولرگازی ۱۲۰۰۰ اجنرال فروش ویژه

کولرگازی 12000 اجنرال OGENERAL در بیش از 100 کشور جهان به فروش می‌رسد و از زمان بهره برداری تجاری از سیستم‌های تهویه مطبوع در خاورمیانه به دلیل مقاومت بالا در برابر تهویه مطبوع، یکی از اولین و پرفروش‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در خاورمیانه است. فوجیستو، یک برند ژاپنی، دائماً در حال نوآوری و استفاده از فناوری‌های جدید مانند اینورتر، فیلترهای فیلتر خودکار و سیستم‌های VRF است.

در ارتباط با تصمیمات دولت در سالهای گذشته و افزایش قیمت برق در ایران، نیاز شدید به سیستمهای تهویه مطبوع اینورتر وجود داشت که مصرف انرژی را حداقل 40٪ کاهش می‌داد. سیستم‌های تهویه مطبوع اجنرال نیز وارد بازار ایران شدند.


برچسب: کولرگازی اجنرال، اسپلیت اینورتر اجنرال 12000، اجنرال، قیمت کولر گازی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۶:۴۵ توسط:Diamond موضوع: کولر گازی نظرات (0)

کولر گازی ال جی 12 هزار

ال جی ایران - LG

کولرگازی 12000 اینورتر ال جی LG SPLIT BSNQ126J3A2 کولرگازی اینورتر ال جی با ظرفیت 12000 کمپرسور اینورتر : کولرگازی اینورتر ال جی صرفه جویی در انرژی: همچنین استفاده از بورد اینورتر در این سیستم تا حد زیادی از ایجاد نوسانات الکتریکی جلوگیری و کولر به امپر کمتری برای شروع به کار نیاز خواهد داشت. کولر گازی BSNQ126J3A2 ال جی سرد کننده ی سریع: در واقع در هنگام آغاز به کار کولر میتوان آن را به صورتی تنظیم کرد که با حداکثر قدرت خود کار کند که به همین دلیل در زمان کوتاه دما را به مقدار تنظیم شده میرساند بعد از این عمل کولر مجدد به حالت عادی کارکرد خود باز میگردد. کولرگازی BSNQ126J3A2 ال جی طراحی: نشانگر این کولر حالت پنهان داشته و تا موقعی که روشن نشود قابل دیدن نیست.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۵:۰۶ توسط:Diamond موضوع: کولر گازی نظرات (0)

قیمت کولرگازی ال جی در بانه

قیمت کولر گازی ال جی na248sk3

کولر گازی و ال جی در یک نگاه با توجه به اینکه تجهیزات تهویه مطبوع و از جمله انواع کولرهای گازی و اسپلیت در گروه کالاهای سرمایه ای می باشند (و نه صرفا یک کالای مصرفی)، بنابراین اکیدا توصیه می کنیم این نوع کالاها را تنها از سایت های تخصصی و با سابقه ای که به صورت حرفه ای عرضه کننده این تجهیزات می باشند، خریداری نمایید تا بتوانید با استفاده بهتر از اطلاعات فنی و دقیق ارائه شده در آنها اولا در صورت لزوم از مشاوره کارشناسان و مهندسین تأسیسات مربوطه بهره مند گردید، ثانیا کالای مناسب تر و با قیمت بهتری را تهیه نمایید و ثالثا ناگزیر به تعویض یا عودت کولر خریداری شده خود (تا 7 روز) نگردید، چرا که این روزها برخی سایت های غیرتخصصی که نه اطلاعات فنی دقیقی در این خصوص دارند و نه حتی یک کارشناس و مشاور فروش تأسیسات، این تجهیزات را صرفا با دیدگاه فروش یک کالا، مثلا مانند فروش قهوه ساز 200000 تومانی که حتی آن را تا 400000 تومان می فروشند، عرضه می نمایند!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۲:۴۴ توسط:Diamond موضوع: کولر گازی نظرات (0)