اخبار جامع تخصصي لوازم آشپزخانه اخبار جامع تخصصي لوازم آشپزخانه .

اخبار جامع تخصصي لوازم آشپزخانه

آشنايي با تلويزيون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش چهارم)

قابليت Smart Things

در عصر جديد علاوه بر توجه بالا به توليد صدا و پخش تصاوير، امكانات اسمارت قرار گرفته بر روي تلويزيون‌ها نيز اهميت يافته‌اند. تلويزيون سامسونگ 65Q80R از مدل‌هاي اسمارت توليد شده از اين برند است كه جديدترين قابليت‌هاي 2019 سامسونگ را در اختيار گرفته است. بهره گيري از قابليت Smart Things اين امكان را به شما خواهد داد تا از طريق تلويزيون عالي و با كيفيت خود تمامي محصولات خانگي اسمارت خود را مديريت نماييد و كارايي تمامي آن‌ها را بر روي نمايشگر 65 اينچ اين تلويزيون QLED سامسونگ مديريت نماييد.


برچسب: تلويزيون QLED سامسونگ، تلويزيون 4K سامسونگ، تلويزيون سامسونگ Q80R، مشخصات تلويزيون سامسونگ Q80R، تلويزيون سامسونگ 4K،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۲:۰۴ توسط:Diamond موضوع: تلويزيون نظرات (0)

مزاياي استفاده از كولر گازي ۳۰۰۰۰ ال جي

كولر گازي 30000 ال جي يكي از بهترين محصولاتي است كه شركت ال جي معمولاً در بازار نسبت به فروش آن فعاليت مي‌كند. امروزه با پيشرفت علم تكنولوژي و صنعت دستگاه هاي كولر نيز پيشرفت بسياري نسبت به گذشته كرده اند. در حال حاضر كولرها در انواع مختلف گازي و برقي در بازار موجود اند. حتما شما نام برند هاي مختلف كولرها را شنيده اند. شركت هاي مختلفي در دنيا در حال رقابت براي ساخت بهترين و با كيفيت ترين كولرها مي باشند و هر كدام توانسته اند كولري با تنوع و كارايي خاص را به نام برند خود توليد كند.


برچسب: كولر گازي 30000 ال جي، كولر گازي ال جي 30000 قيمت، خريد كولرگازي ال جي 30000، كولر گازي ال جي اينورتر 30000، كولر گازي ال جي 30000 گلديران، قيمت كولر گازي ال جي 30000 اينورتر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۳۵ توسط:Diamond موضوع: اخبار لوازم خانگي نظرات (0)

آشنايي با تلويزيون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش سوم)

سيستم صوتي تلويزيون سامسونگ 65 اينچ

مي دانيد كه صدا و تصوير در كنار هم مي توانند نقش بسزايي در تعيين كيفيت نهايي تلويزيون داشته باشند و به همين منظور با روند تغيير ديزاين و طراحي تلويزيون و با باريكتر شدن تلويزيون ها، بلندگوها و اسپيكرها نيز باريك تر شده اند و به همين دليل شايد كيفيت صدا در مقايسه با كيفيت تصوير چندان پيشرفت نكرده باشد، اما سامسونگ در تلويزيون 65 اينچش يعني تلويزيون 65Q80R از فناوري هاي صوتي زيادي استفاده كرده و توانسته است در ارتقا دادن و بهبود بخشيدن كيفيت صداي خروجي نقش زيادي داشته باشد.

پشتيباني از فناوري صوتي نظير Dolby Digital Plus و DTS Premium Sound 5.1 با تفكيك نمودن صدا در كانال هاي مختلف به سه بعدي بودن صدا كمك زيادي مي كنند، و باعث مي شوند صدا از كانال هاي مختلف پخش شود و صدايي همه جانبه و فراگير در محيط پخش شود. سيستم صوتي 4.1 كاناله اين تلويزيون مي تواند صدايي به قدرت 40 وات را پخش كند، اين سيستم صوتي از چهار اسپيكر و دو ساب ووفر تشكيل شده است.


برچسب: تلويزيون QLED سامسونگ، تلويزيون 4K سامسونگ، تلويزيون سامسونگ Q80R، مشخصات تلويزيون سامسونگ Q80R،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۸:۱۶ توسط:Diamond موضوع: تلويزيون نظرات (0)