اخبار جامع تخصصی لوازم آشپزخانه اخبار جامع تخصصی لوازم آشپزخانه .

اخبار جامع تخصصی لوازم آشپزخانه

اپلیکیشن LG ThinQ خدمتی نو در هر زمان و مکان

با اپلیکیشن  LG ThinQ می‌توانید تمام لوازم هوشمند خود از اجاق گاز گرفته تا ماشین لباسشویی، یخچال و کولر گازی را کنترل کنید. حتی این ایده که شما می توانید لوازم خانگی خود را تنها با یک فرمان صوتی مدیریت کنید یا صفحه نمایش گوشی هوشمند را لمس کنید بسیار جذاب است، چه برسد به واقعی! خوشبختانه ال جی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است و کاربر می تواند تمامی لوازم مجهز به  LG ThinQ را از هر موقعیت جغرافیایی و در هر زمانی از شبانه روز کنترل کند.

اپلیکیشن  LG ThinQ علاوه بر اینکه خانه ای هوشمند است، به شما کمک می کند تا از نظر ذهنی نیز راحت باشید. زیرا می دانید که با کمک این فناوری می توانید تکالیف را در اولویت قرار دهید و آن ها را به ساده ترین شکل و تنها با یک اپلیکیشن موبایل کنترل کنید. این فناوری در واقع خانه شما را به خانه ای در آینده تبدیل می کند که در آن می توانید همه چیز از آشپزخانه تا اتاق خواب را در یک موبایل تحت کنترل خود داشته باشید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۰۵ توسط:Diamond موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

معرفی محصولات اسمگ

در سال 1948 و در شهر گواستلا ایتالیا ،فردی به نام ویتاریو برتازونی که یک آهنگر بود شروع به ساختن اجاق گاز کرد. اسمگ مخفف چند کلمه ایتالیایی Smalterie Metallurgiche Emiliane Guastalla به معنی کارخانه فلز کاری گواستلا است که به مرور زمان این برند به این نام معروف شد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۲:۰۵ توسط:Diamond موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

راهنمای خرید بهترین آسیاب قهوه

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چرا باید آسیاب قهوه بخریم ؟ باید بدانید برای داشتن یک قهوه خوش طعم و خوش بو شما باید قهوه را در هنگام دم کردن آسیاب نمایید و آسیاب کردن قهوه به میزان زیاد و نگه داری آن راهکاری غیر اصولی میباشد زیرا در این صورت طعم قهوه شما که به صورت پودر مانده است بو و طعم کهنگی خواهد داشت.

اما برای این کار شما نیازمند وسیله به نام آسیاب قهوه هستید که در اسرع وقت به میزان مورد نیازتان برای شما قهوه را آسیاب کند پس اگر شما هم به دنبال خرید این وسیله هستید با ما همراه باشید تا در ادامه با راهنمای خرید بهترین آسیاب قهوه شما را از اطلاعات خرید این وسیله بی نیاز کنیم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۵:۵۶ توسط:Diamond موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (1)

مزایای استفاده از کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی

کولر گازی 30000 ال جی یکی از بهترین محصولاتی است که شرکت ال جی معمولاً در بازار نسبت به فروش آن فعالیت می‌کند. امروزه با پیشرفت علم تکنولوژی و صنعت دستگاه های کولر نیز پیشرفت بسیاری نسبت به گذشته کرده اند. در حال حاضر کولرها در انواع مختلف گازی و برقی در بازار موجود اند. حتما شما نام برند های مختلف کولرها را شنیده اند. شرکت های مختلفی در دنیا در حال رقابت برای ساخت بهترین و با کیفیت ترین کولرها می باشند و هر کدام توانسته اند کولری با تنوع و کارایی خاص را به نام برند خود تولید کند.


برچسب: کولر گازی 30000 ال جی، کولر گازی ال جی 30000 قیمت، خرید کولرگازی ال جی 30000، کولر گازی ال جی اینورتر 30000، کولر گازی ال جی 30000 گلدیران، قیمت کولر گازی ال جی 30000 اینورتر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۳۵ توسط:Diamond موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

5 فروشنده برتر داکت اسپلیت ال جی سایت تاسیسات دات کام

داکت اسپلیت ال جی یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت کره‌ای است که یک برند مشهور در زمینه لوازم خانگی است. محصولات این شرکت جزء محصولات با کیفیت لوازم خانگی موجود در بازار بویژه در بازار ایران است و سیستم‌های تهویه مطبوع این شرکت نیز در مانند سایر محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است.


برچسب: داکت اسپلیت ال جی، کاتالوگ داکت اسپلیت ال جی، نمایندگی داکت اسپلیت ال جی، لیست قیمت داکت اسپلیت ال جی، مشخصات فنی داکت اسپلیت ال جی، فروش داکت اسپلیت ال جی، داکت اسپلیت ال جی گلدیران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۳:۵۷ توسط:Diamond موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)